Ju mer du argumenterar desto större är sannolikheten att kunden väljer det motsatta. Utöver pris/prestanda så måste det kännas bra för kunden.
Få produkter är så bra att de säljer sig själva utan en människa måste göra jobbet. Säljarens uppgift är att hjälpa sin kund att fatta ett för henne klokt köpbeslut. Försäljning handlar därför mycket om kommunikation – om att förstå och att bli förstådd. Magnus Rydeving från MARY Kommunikation föreläser om hur du kan bli mer medveten om ditt beteende som säljare och hur du får kunden att välja att vilja köpa av just dig.
Magnus arbetar som föreläsare och rådgivare inom motivations- och förändringsarbete samt inom affärskommunikation och säljmetodik. Han har en lång erfarenhet som säljare och chef inom främst finansbranschen. Läs mer på www.saljmetodik.se
Datum
Onsdag 25 november, kl. 07.30
Program
07.30 – Frukost serveras
08.00 – Magnus Rydeving
08.45 – Frågor, eftersnack och frukostmingel
09.00 – Avslut på Frukostmötet
Plats
Arkipelagen Företagscenter
Pris: 100 kr (inklusive frukost). Ej medlem: 150:-. Betalas i entrén. Glöm inte att göra din anmälan senast två dagar före eventet. OBS! Anmälan är bindande. Avbokning sker senast två dagar innan eventet via länk i det mail du får vid anmälan. Vid utebliven närvaro debiteras 150 kr i efterhand. Max antal: 130 personer.
Arrangörer
Anmälan
har gått ut.